pexels.com nuotr.

Automobilių pramonės investuotojams Vidurio ir Rytų Europos šalys – itin patrauklios. Regione veikia 33 automobilių ar jų komponentų gamyklos, dar kelios duris atvers ateinančiais metais. Lietuva “Coface” tyrime tarp sėkmingųjų neminima, o ekspertai neslepia, kad tikėtis automobilių gamyklos šalyje – naivu, rašo “Verslo žinios”.

Metalines detales gaminančios ir Baltijos automobilių dalių gamintojų klasteriui priklausančios “Elametos” komercijos vadovas Petras Kadziauskas sakė, kad dauguma automobilių gamintojų, ieškodami vietos investicijoms, rinkosi šalis, kuriose jau yra transporto gamybos tradicijos, pirko jau esančias gamyklas, įrenginius ir juos modernizavo ieškodami savo gaminių plėtros galimybių.

“Baltijos šalyse, išskyrus vieną gamyklą Latvijoje, surinkimo konvejerio niekuomet ir nebuvo. Tačiau tai nereiškia, kad automobilių pramonės pas mus nėra, – turime bendrovių, kurios dirba visam pasauliui ir turi šimtus darbuotojų. Tiesiog niekuomet to neakcentuodavome”, – , – sakė P.Kadziauskas. Jo teigimu, vien Baltijos automobilių dalių gamintojų klasteriui priklausančių įmonių apyvarta per metus siekia apie 280 mln. eurų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: