Išanalizavus išlaidas už važiavimą miesto viešuoju transportu Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje, akivaizdu, kad kauniečiai važinėja pigiausiai.

Kaune veikiančios autobusų ir troleibusų įmonės optimizuoja savo veiklą, mažina išlaidas, todėl bilietų kainos turėtų išlikti ir toliau pačios mažiausios lyginant su kitais didžiais Lietuvos miestais.

Šiuo metu vienkartinis autobuso arba troleibuso bilietas Kaune kainuoja 1,8 lito, o jei bilietą parduoda autobuso arba troleibuso vairuotojas, už jį keleivis moka 2 litus. Vilniuje keleivis už vienkartinį bilietą atitinkamai turi sumokėti 2 arba 2,5 lito (priklausomai nuo to, kur perkamas bilietas), Klaipėdoje – 1,8 arba 2,4 lito.

Keleiviai, perkantys vardinį mėnesinį autobuso ir troleibuso bilietą, Vilniuje turės pakloti net 110 litų, Klaipėdoje – 88 litus, o Kaune toks bilietas kainuos 84 litus.

Trijų dienų (72 valandų) troleibuso ir autobuso bilietas taip pat pigiausias Kaune, kur jis kainuoja 16 litų. Vilniuje ir Klaipėdoje toks bilietas kainuoja 23 litus.

Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, bilietų kainos Kaune artimiausiu metu keistis neturėtų. „Vežėjai autobusais ir troleibusais optimizuoja savo veiklą, mažina išlaidas, koreguoja maršrutus ir tvarkaraščius. Daroma viskas, kad nereikėtų didinti bilietų kainos“, – sakė P. Keras.

Įgyvendindama išlaidų optimizavimo planą, Kauno troleibusų bendrovė „Autrolis“ antrąjį 2009 metų pusmetį sumažino sąnaudas beveik 2,8 mln. litų. Šiais metais įmonė sąnaudas planuoja mažinti dar 7 mln. litų. „Kauno autobusų“ sąnaudos 2009 metais, palyginus su 2008 metais, sumažėjo 7,3 mln. litų.

AB „Autrolis“ ir UAB „Kauno autobusai“ jau keleri metai atlieka bendras veiklas (pvz., bilietų gamyba, keleivių kontrolė ir pan.). Planuojama, kad kartu bus atliekamos ir kitos besidubliuojančias veiklos (pvz., valymo techninės pagalbos, bilietų ir eismo kontrolės paslaugas). Šių įmonių sujungimas į vieną bendrovę galėtų kasmet sutaupyti daugiau kaip milijoną litų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: