© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Niujorko Taimso aikštę antradienio vakarą nušvietė didžiausias pasaulyje skiriamosios ekranas, pagal plotą beveik prilygstantis futbolo aikštei.

Tarp pirmųjų raiškių vaizdų, parodytų tame milžiniškame ekrane, buvo skaitmeninis filmas su kalnų, paukščių, dangoraižių vaizdais ir spalvų pliūpsniais, skambant muzikai.

Ant vieno viešbučio fasado įrengtas ekranas užima aštuonis aukštus. Per jį ketinama transliuoti reklamas, panašias į rodomas dešimtyse kitų ekranų, įrengtų judriose Niujorko sankryžose.

Šimtai turistų nepabūgo šalčio ir išėjo pasižiūrėti, kaip įjungiamas naujasis ekranas, fotografuodami šį skaitmeninės reklamos stendą, kurio ilgis – kaip miesto kvartalo kraštinė.

Tačiau “didžiausios pasaulyje skiriamosios gebos tokio dydžio LED vaizdo ekranas” pasižymi “giliu, sodriu juodos spalvos perteikimu ir neprilygstamu vertikaliu matymo kampu”, nurodė reklamą tame įrenginyje rodysianti bendrovė “Clear Channel Spectacolor”.

24 mln. pikselių ekranas, kurio plotas – apie 2 320 kvadratinių metrų, kol kas transliuos skaitmeninio meno vaizdus, sukurtus studijos “Universal Everything”, o nuo pirmadienio jame bus pradėtos rodyti interneto milžinės “Google” reklamos, kurios bus transliuojamos iki Naujųjų metų.

“Prieš pradėdami pardavimus susidūrėme su milžinišku susidomėjimu, o ekranas yra išpirktas vieno reklamos užsakovo iki 2015-ųjų sausio”, – sakė bendrovės “Clear Channel Outdoor New York” prezidentas Harry Coghlanas (Haris Koglanas).

Didžiulis ekranas taip pat yra prijungtas prie gatvėse įrengtų didelės skiriamosios gebos vaizdo kamerų, kurios filmuos žiūrovus ir galbūt tiesiogiai transliuos vaizdą.

Bendrovė neatskleidžia ekrano nuomos kainos, bet dienraštis “The New York Times” nurodė, kad transliuoti reklamą keturias savaites kainuotų per 2,5 mln. dolerių (6,9 mln. litų).

Taimso aikštėje kiekvieną dieną apsilanko šimtai tūkstančių žmonių – niujorkiečių ir turistų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: