© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Nuo Rusijos sankcijų nukentėjęs Lietuvos transporto verslas kol kas nesiunčia įspėjimo signalų įmonėms, teikiančioms vežėjams išperkamosios nuomos, atsiskaitymo už degalus ir kelius paslaugas, tačiau netrukus įtaką pajus ir tie vežėjai, kurie nė nekėlė kojos į Rusiją.

Finansinių ir veiklos nuomos paslaugų įmonės “Nordea Finance Lithuania” generalinis direktorius Rimas Petrauskas “Verslo žinioms” pranešė, kad bent kol kas nesijaučia, kad vežėjus užklupusios problemos blogintųjų atsiskaitymus, tačiau kita vertus, įmonė pati skatina klientus kuo anksčiau kalbėti apie prasidėjusius sunkumus, ypač taip elgtis raginami tie, kurie su eksportu, vežimais į Rusiją susiję didžiąja dalimi.

Degalų įsigijimo, atsiskaitymo už kelius ir kitas paslaugas vežėjams siūlančios bendrovės “DKV Euro Service Baltikum” direktorius Artūras Michejenka sako, kad vilkikų, kurie dėl sankcijų negali dirbti Rusijos kryptimi, permetimas į Europą atsilieps visų vežėjų pelningumui, nes tuomet rinkoje bus vilkikų paslaugų pasiūlos perteklius, o vežimo frachtai kris, juolab kad jau šiandien matyti mažėjimo tendencija:”Europos rinkoje darbo pertekliaus nebuvo, o dabar jei bus ieškoma darbo Vakarų Europoje, ir kalbame ne tik apie lietuvius, bet ir apie latvius, estus, lenkus, kurių vilkikai atsiduria Vakarų rinkoje, tai gabenimo paslaugų kainos pradės kristi. Netgi tie, kurie dabar turi nuolatinių klientų, jei jie ir turės darbo, tai jiems teks susimažinti savo kainas tam, kad išliktų konkurencingi rinkoje, o tai jiems nukirs pelną”.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: