© Victor Daguano nuotr.

Pirmadienio vakaras Avenida Paulista gatvėje esančioje knygų parduotuvėje Livraria Cultura. Šampanu nešina, aplink stalus sukiojasi padavėja, kol prie Gabriela da Silvos (22) buriasi eilė žmonių. Ji ką tik pristatė savo pirmąją knygą – „The Pleasure Is All Ours“, kurią parašė su Lolos Benvenutti pseudonimu.

Tai yra istorija apie jos buvusį prostitutės gyvenimą. Knyga yra pilna vaizdingų lytinių aktų aprašymų, į kuriuos įeina ir pasimatymai su poromis taip vadinamuose „meilės viešbučiuose“, kurie yra išbarstyti po visą Braziliją. Knyga taip pat veikia kaip ir seksualinės laisvės manifestas, ir yra parašyta tarsi asmeninio tobulėjimo gidas.

Įdomu tai, kad knyga susilaukė pagarbos ir netgi paramos, kas rodo, jog Brazilijoje socialinių permainų ratai sukasi.

„Ši itin seksualizuota visuomenė skatina paleistuvystę vyruose, bet kreivai žiūri į moters seksualumą, net jei ir vertina moterišką grožį“ – teigia da Silva, turinti literatūros ir kalbų mokslų diplomus. Autorė rašo, kad jai jos darbas patinka, ji priima malonumą ir už tai jai dar ir yra užmokama. Tai yra prieštaringi požiūriai veidmainiškoje Brazilijoje, šalyje, kuri yra apsėsta seksu, bet taip pat ir itin religinga, konservatyvi ir mačo.

Šioje žymioje knygų parduotuvėje, kuri yra San Paulo intelektualų kultūrinis centras, tokios nuomonės susilaukė pritarimo. „Aš ja žaviuose“, – knygos nusipirkti prie eilės prisijungusi teigia Carol Monteiro (18). „Ji turi laisvę ir stiprybę daryti tai, ką tik panorėjusi“, – pridėjo jos draugė Suzane Albino (24).

Lolos Benvenutti pseudonimas gimė kaip internetinio blogo persona, tuo metu, kai da Silva, norėdama užsimokėti už studijas, užsiiminėjo prostitucija. Per interviu, dieną po knygos išleidimo, autorė išdėstė skirtumus tarp jos knygos ir 2006 metų novelės, kurią parašė buvusi prostitutė Raquel Pacheco, ir pagal kurią buvo pastatytas garsus brazilų filmas „Bruna Surfistinha“.

„Įprasta  prostitutę vaizduoti kaip kenčiančią auką“, – teigia da Silva. – Seksas man visada buvo labai malonus. Aš viską darau dėl pasitenkinimo“.

Da Silva sako, kad Brazilija turi problemų su moters seksualumu. „Vyrai mano, jog į moterį, kuri jau mylisi pirmąją naktį, rimtai žiūrėti nereikia“. „Moterys yra auklėjamos nepatirti orgazmų.“

Pamažu, tokios Brazilijos moterys kaip ji meta iššūkį šiems nusistatymams. Valstybė yra užtvindyta seksualine literatūra, pasak didžiausio Brazilijos dienraščio „Folha de S.Paulo“, per 200,000 žmonių internete skaito Camilos Moreiros, pirmąją knygą, kuri yra erotinė novelė, pavadinta „Love Has No Laws“. Šis laikraštis taip pat turi tinklaraštį, pavadinimu „The X of Sex“, kuriame neseniai viena moteris aprašė savo fantaziją apie lytinį aktą su keliais vyrais vienu metu.

San Paulo universiteto lytinių studijų programos koordinatorė Carmita Abdo tvirtino, jog Brazilija turi labai seksualiai aktyvią populiaciją. Atsižvelgus į 2008 metų Brazilijos sveikatos ministerijos apklausą, kurią vedė Abdo, vos 8 procentai moterų ir tik 3 procentai vyrų lytiškai nesantykiauja. „Mes esame tauta garsėjanti seksualumu, ir mes norime tai įrodyti“, – teigia Abdo.

Tačiau pasak Jaquelinos Barbosos (25) ir Emersono Viergos (31), kurie prieš ketverius metus pradėjo savo lytinių santykių blogą „The Shameless Couple“, brazilai nenoriai kalba apie seksą. Šis blogas kasdien susilaukia apie 80.000 lankytojų, per interviu elektroniniais laiškais teigė kūrėjai.

„Kadangi Brazilija yra asocijuojama su Karnavalu, kūno kultūra, seksualumu, nuogybėmis pilnomis televizijos laidomis, mes galime būti palaikyti kaip itin liberalūs, tačiau patys brazilai apie lytinius santykius kalba nedaug“, – teigia jie. „Žinoma, moterys išsikovojo daugiau seksualinės laisvės, bet prieš jas nusimato dar ilgas kelias“.

Į šias pergales įeitų ir eksperimentavimai, kur vis daugiau porų lankosi svingerių klubuose ir „liberaliuose vakarėliuose“, kurie jau seniau diskretiškai egzistavo didesniuose Brazilijos mietuose, bet tik dabar pradėjo rodytis viešumoje. Blogas „The Shameless Couple“ taip pat siūlo patarimų kaip tvarkyti trilypius lytinius santykius, bet karti ir įspėja, kad jie gali būti ne visiems. „Šią galimybę reikėtų apsvarstyti, nes vis daugiau ir daugiau porų jau mato skirtumus tarp sekso ir meilės“, – teigia rašytojai.

Pagal tarptautinės pasimatymų agentūros „C-Date“, 2011 metais atliktą apklausą, 49 procentai Brazilijos vyrų ir 19 procentų moterų sake, kad turi fantazijų apie lytinį aktą su daugiau nei vienu partnerių vienu metu.  Da Silva, viename savo knygos skyriuje, pavadintame „Sodoma ir Gomora“, aprašo, kai buvo nusamdyta grupės pasiturinčių daktarų ir jų žmonų orgijai rančoje.  „Jie buvo labai mandagūs ir neblogai užmokėjo. Jie manimi pasitikėjo“, – pasakoja autorė. Moterys buvo įsispyrusios į aukštakulnius, o vyrai turėjo Roleksus. Daugiau niekas nieko nebuvo apsirengę.

Šių metų pradžioje, 49 metų advokatas André Luizas, kartu su žmona, Ana Paula (35) atidarė klubą „Apice“ -naujausius San Paulo „svingerių namus“, esančius aukštos klasės kaimynystėje Moema. Luizas sako, jog jis su žmona abu yra svingeriai. Sutuoktiniai į klubą planuoja investuoti apie 1.1 milijoną dolerių.

„Sakoma, jog svingas yra gerai. Jis turi tik vieną problemą – kartą paragavęs negali sustot“, – teigia Luizas.

Klube yra šokių aikštelė, kur poros gali bendrauti viena su kita, ir tamsiau apšviestas, atskiras, nuošalus plotas skirtas seksui. Vieną penktadienio vakarą poros arba stebėjo striptizą su kaubojumi arba nuslinko į galinį klubo kambarį.

Klubo savininkas Fabio Gouvea (39) tvirtina: „Naujosios kartos kultūros dalis yra laikyti lytinius santykius atvirais“. Jis sako, jog apie 1.100 porų yra prisijungusios prie jo paskyros svetainėje „All swingers“. „Tai yra pakankamai šaunu“, – pareiškė Fabio.

Rio de Žaneire esantis liberalus klubas „Vogue“, skirtas jaunesnei auditorijai. Vienas iš jo savininkų, Claudio de Luca (48) sake, kad maždaug 400 porų neseniai atšventė pirmąsias klubo metines. Čia žmogus vadinamas „Kupidonu“, šokių salėje, padeda drovioms poroms susipažinti viena su kita.

Po klubo metinių šventės, kai kurie klientai, su sąlyga, jog bus pakeisti vardai, sutiko fotografuotis ir duoti interviu. „Aš turiu paprasto žmogaus, kuris nėra svingeris, gyvenimą. Šis žmogus dirba, eina į koledžą.“, -teigia „Ninfa“ (29), mitybos specialistė. -Turiu slėptis, nes dėl šios temos egzistuoja išankstinis neigiamas nusistatymas“.

„Sandro“ (42) ir jo žmona, „Deborah“ (25) sako, kad svingeriai veikia prieš socialines normas, žiūrinčias pro pirštus dėl vyro paleistuvysčių, bet to pačio neleidžiančias moteriai. „Šios normos pamokslauja, kad vyrai gali daryti ką tik užsimanę, mylėtis su tiek moterų, kiek tik panorėję“, – tvirtina Sandro. – Svingeriai į visą šitą žiūrį šitaip – teises, kurias turi vyras, turi ir moteris“.

Abdo teigia, kad jauni Brazilijos suaugusieji vis daugiau bando eksperimentuoti, ką rodo padidėjęs susidomėjimas tokiais klubais, kaip „Vogue“ ir „Apice“.

Ji tvirtina: „Šiais laikais ekperimentacija yra gerokai labiau paplitusi – yra santykiaujama heteroseksualiai, homoseksualiai, biseksualiai, su daugiau nei vienu asmeniu“.

Tačiau, užsimena Abdo, fundamentaliausi pokyčiai seksualiniame elgesyje įvyko tarp moterų, kurios anksčiau pradeda aktyvų lytinį gyvenimą, vėliau tuokiasi ir iš vyrų, su kuriais turi fizinių santykių, reikalauja daugiau. „Jei vyras leidžiasi suviliotas, jis visada turi būti pasiruošęs“, – teigia Abdo, – Moteris yra daugiau reikalaujanti ir galinti suteikti malonumą ne tik seksu“.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: