(c) kaunas.lt archyvo nuotr.

Kiekvienas iš mūsų skirtingai suprantame turizmo reikšmę: vienam tai žmonių iš svetimų kraštų gatvėse padidėjimas, kitam tai asocijuojasi su poilsiu. Tačiau daug kam, ypač Lietuvoje, kur sparčiai auga ši rinka, turizmas tai verslas.

Lietuva turi gilią istoriją ir to įrodymui išlikusių architektūros šedevrų, kurių nemaža dalis įtraukta į pasaulio paveldo sąrašus. Kiekvienais metais turistų, aplankančių Lietuvą, skaičius vis didėja. Tačiau investicijų į infrastruktūrą, skirtą turistams, nėra daug, todėl ne dažnas verslininkas pasirenka turizmo rinką.

Turizmo specialistai sumuoja vasaros sezono rezultatus. Šiemet, anot jų, kaip ir laukta, ūgtelėjo kelionės po Lietuvą. Šie metai buvo ypač palankūs Kaunui. Skaičiuojama, kad kai kuriais vasaros mėnesiais turistų srautai šiame mieste išaugo iki 50 procentų, praneša LTV „Panorama“.

Kaune turistų skaičiaus augimas pradėtas matuoti jau po įstojimo į Europos sąjungą. 2010 metai buvo ypatingi dėl keleto priežasčių. Turbūt pati svarbiausia yra pagėrėjas miesto pasiekiamumas – pigios skrydžių bendrovės „Ryanair“ atsiradimas Lietuvoje. Taip pat įtakos turėjo daugybė tarptautinių festivalių ir renginių šią vasarą vykusių Kaune.

Kitą vasarą Kaune vėl vyks daug tarptautinių festivalių bei Europos krepšinio čempionatas. Tikimasi sulaukti rekordinio turistų skaičiaus. Šis antplūdis turėtų žymiai padidinti ne tik maitinimo įstaigų ar viešbučių, bet ir netradicinių verslo šakų pajamas. Tai puiki galimybė jaunimui pradėti verslą turizmo sektoriuje – tokių progų negalima praleisti.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: