© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Bendrovė “CinemaAds”, valdanti ir administruojanti reklamą kino centruose “Forum Cinemas”, kasmet skaičiuoja 20-30 proc. kino reklamos apimties augimą.

“CinemaAds” direktorius Mantvydas Žalėnas “Lietuvos žinioms” pažymėjo, kad reklamos prieš kino filmą augimą lėmė tai, kad šįmet pradėtos skaičiuoti “Kino pavasario” reklamos pajamos. Kaip pagrindinį kino reklamos kozirį jis įvardijo tai, kad kino teatrų lankytojams būdingos didesnės pajamos, mat tai ganėtinai brangus malonumas.

Dėl kino reklamos pranašumų jos ateities prognozės, M.Žalėno manymu, teigiamos, nors tolesnis augimas greičiausiai bus nuosaikesnis:”Manau, naivu tikėtis, kad kiekvienąkart tiek daug augsime. Kitais metais planuojame 7-10 proc. apimties didėjimą. Tiesiog neturime tiek eterio, kad galėtume tokiais pat tempais augti. Juk reklamos skaičius glaudžiai susijęs su filmų, žiūrovų skaičiumi. Be to, eteris labai normuojamas – prieš seansą leidžiame tik 6 minutes užsakytos reklamos”.

Tiesa, ribotas eteris turi ir kai ką gera: šiek tiek kelia kainas, o lapkričio – gruodžio mėnesiais, kai tinklelis tampa įtemptas, kainos, pasak M.Žalėno, didinamos 10-15 procentų.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: